Monday 11 June 2012

Segmen 2: 6 Pekara Tentang Saya


Yang nie sampai 13 Jun jer, nak join..cepat2, jgn terlambat..
meh klik di sini...


Okays..kali nie nak join contest yang nie plak. Hehe..luangkan sket mase tok kongsikan serba sedikit tentang gua.. Ada enam perkara tentang gua yang gua mahu kongsi sama korang..

Yang pertama,
Gua ni nampak ajer gagah perkasa diluar, tapi sebenarnya hati gua manyak ada taman. Hurmm..hanya depa2 yang dekat dengan gua saja tau sape gua nie. Hehe…

Yang kedua,
Gua nie suke bermadah2..kadang2 tu tibe mood jiwang, gua suke wat entry yang menyayat hati sket, bagi pembace tacing dengan luahan citer gua even tu sume takde kene mengene dengan gua,k..

Yang ketiga,
Gua nie pelik sket. Gua suke membuat persepsi terhadap orang laen..tapi gua takda la nak kasi tau kat orang laen kan..gua suke bagi persepsi then conclude kan sume nye tok diri sendiri. So, no wonder la, gua nie suke perhatikan tingkahlaku orang laen, especially melalui ‘walkblogging’..bce2 entry harian orang laen membolehkan gua mengenali behavior seseorang tu..but dun worry, tu sume gua wat untuk sendiri. Yang baek gua jadikan pengajaran dalam hidup gua, yang tak baek gua tengok ajer laa..

Yang keempat,
Gua nie mudah tersentuh. Tak kire ape la, tengok rancangan “bersamamu” kat tv tu pown kadang2 wat gua tacing beb.. apatah lagi klu gua tengok dengan mate kepale gua sendiri. Nak tolong, gua nie pown cukup2 makan sendiri. Lau seringgit dua tu lepas la kan, nak tolong..lebey2, memang gua tak mampu laaa..

Yang kelima,
Hahhh..nie ade sifat yang tak boleh gua buang sejak di bangku sekolah dulu. Gua perokok tegar. Huhu..letak la iklan ape pown, rokok nie pemusnah la, merosak badan la, tapi gua memang tak boleh nak tinggalkan tabiat merokok. Tapi jauh dalam sudut hati gua, gua nak berhenti..(blom lagi tercapai da…) so, korang kat lua sane, jangan ikowt tabiat gua yang buruk nie..sayangi nyawa korang.

Yang keenam,
Nak tau lagi tentang gua? Dulu gua ada awek cun..gua sayang giler sama dier. Tapi sayang, awal tahun 2012, kami break.. salah gua la. Dok menggatal dengan awek laen, da tu kantoi dengan dier. Sekarang gua nyesal giler, tak mau lagi wat camtu. Gua harap dier dapat trime gua lagi suatu hari nanti. Gua tunggu lo…So, wat mamat2 kat lua tu, jangan try2 maen kayu tiga. Nanti parah, beb..!

10 comments:

  1. hehe..thanks sudi join segmen kina yang x seberapa nyh...keep bloging:)
    nak edit blog free x?
    jom ke sini:)

    http://kinarakinatara-beebeey.blogspot.com/2012/06/express-segmen-kina-nak-edit-blog.html

    ReplyDelete
  2. dtg bw dr segmen yg same. follow sini. 10. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  3. nak kina edit blog pecuma..tinggalkan link fb awak kat blog kina atau add kina kat sini http://www.facebook.com/mosyimosyikinarakinatara?ref=tn_tnmn
    :)

    thanks you:)

    ReplyDelete
  4. ermm not bad..salam kenal n gud luck ya..

    ReplyDelete
  5. tq sume sbb sudi follow kte..t kte follow uols blik yerr... :)

    ReplyDelete
  6. lorrr
    nape curang
    pergi mintakk maaf lah
    lain kali jgn wat cenggitu lagi
    ^.^

    maaf late blogwalk
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html
    saya follow sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) maaf sudah, mintak ampun pun sudah..tak satu pun yg blh melembutkan hatinya kembali.

      Delete
  7. #villakapısı https://www.armadoorcelikkapi.com/

    ReplyDelete